Шановні споживачі!
АТ «Хмельницькобленерго» запровадило новий чат-бот KhmEnergo у Telegram та Viber.
З його допомогою можна:
- дізнатися інформацію про планові та аварійні вимкнення, очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії у оселі/офісі за номером телефону, який Ви зазначили в розділі «Комунікації» Особистого кабінету;
- перевірити чергу згідно з графіком погодинних вимкнень, ввівши 8-ми значний номер договору або 14-ти значний номер особового рахунку;
- подати заявку про відсутність електричної енергії в оселі (для побутових споживачів);
- передати показники лічильників (для побутових споживачів).
Щоб користуватись чат-ботом у Telegram потрібно відсканувати QR код або перейти за посиланням https://t.me/KhmEnergobot.
Щоб користуватись чат-ботом у Viber потрібно відсканувати QR код або перейти за посиланням https://chats.viber.com/khmenergo.
Відділ зв’язків з громадськістю